Ps3 ile ilgili aklınıza takılan soruların cevapları burada,sayfada sorduğunuz sorulara mümkün oldukça cevap vermeye çalışacağım.

235 Comments

  1. ps3üm legal yani herhangi bir patch vs yüklemedim tabi pes13de öyle ama türkçe spiker olmasını istiyorum bu yama ile birlikte online oynamamda yada ps3üme herhangi bir zarar gelirmi

    • Türkçe spiker yamasını kurabilmen için ps3 cfw kurman lazım.onlineda herhangi bir sorun yaşamazsın ama dikkat etmen gereken noktalar olcak yama online desteklemekte sorun yaşamıyorsun web sayfamdaki konulara bakarsan çektiğim videolarda şürekli online bağlantım var.Eğer ps3 Cfw yapmak istersen benimle iletişime geç.

    • meraba hocam. goruyorum ki herkese yardimlariniz yariyor. banada yarim edin lutfen. benim ps3 super slim 12 gb multiman.pkg dosyasini gormuyor usb flash belleyide fat 32 yapdim ama yenede faydasi olmadi ne yapmaliyim bana yardim edin lutfen

  2. Merhabalar, sitenizi yeni keşfettim ve çok yararlı paylaşımlar bulunmakta. PS3'ümü yeni aldım. 4.30 CFW yüklü. Satın aldığım adam içine PES 2013 yüklü sattı. Yalnız bu PES 2013 v1.0 henüz ve her şey eksik. Tabi bunu sizin sitenizi görünce farkettim. Tüm güncellemeleri entegre etmek istiyorum. Fakat sitenize baktığımda durumun biraz karşırık olduğunu gördüm ya da benim kafam karıştı. Sizden ricam bu konuda beni ilgili postlara yönlendirir misiniz? Teşekkürler şimdiden.

    Ve bir öneride bulunmak istiyorum; bir konu açıp bu güncelleme paketlerini sıralamanız ya da en azından konularınızı kategorilendirmeniz çok daha iyi olacaktır.

  3. Seni çoğu zaman online bulamıyorum Özgür kardeşim. 4 5 saat sonra cevap geliyor.Mutlaka online olduğun sana daha rahat ulaşabilceğim yer varsa söylermisin sakıncası yoksa?

  4. k.g ben ps3 kafe işletiyorum benim makinalr kırıktı taki pes 2012 çıkana kadar cd kendisi güncelledi şimdi ben pes 2013 ün yamalarını yapmak istiyorum sabahtan beri sizin yamaları kurmaya çalısıyorum ama olmuyor bu arada version 3.41 bana yardımcı olurmusunuz?

  5. pes 2013 v. 1.03'ü yapamıyorum. Tabii o olmazsa yama kabul etmiyor çünkü versiyon şuan 1.00 :S Flash belleğimde tüm dosyalar gözüküyor ama sitenizden indirdiğim 1.03 gözükmüyor. Datapack 5.00 oldu ama 1.03ü yapamadım. İnstall Package Files tıklıyorum yanda herhangi bişey açılmıyor. Heryerde dosya gözülüyor ama install packagede gözükmüyor. Başka nasıl yükleyebilirim. 3 tane ps denedim olmadı. Bu nedenle de yamayı yapamıyorum. Ayrıca bana v 1.03 ün linkini verebilir misiniz ? ACİL YARDIM LÜTFEN.

  6. öncelikle nerhaba adım emrah yazılarınızdan okuduğum kadarıyla bu bloğu açmak için yapmamışsınız ve yazılan yazılara hızlıca cevap verdiğiniz için teşekkürler. Benim sorum şu
    ps3 versiyon 4.41
    fifa 11 versiyon 1.05
    fifa 11 im var ve bundan 1 kaç ay öncesine kadar online oynayabiliyordum artık girdiğimde ( the EA servers are not available at this time. please try again later) bu yazı çıkıyor farklı forum sitelerine yazı yazdım kimisi (Uygun server bulananamış maç yapabileceğin sanırım serverları kapattılar ondan bu hatayı veriyor.) diyen oldu ama tam tatmin edici bir cevap alamadım en son yorum yapan arkadaş ise Patch1.01 yükle yazmış sizce bunun çaresi nasıl olucak ps3 illegal değil fifa psn kaydım var oynuyordumda. kafayı yememek elde değil. şimdiden yardımlarınız ve yapacağınız yorumlar için teşekkürler.

  7. Elimden geldigince yardimci olmaya çalışıyorum. Senin aldigin hatada EA sunucularına şu anda ulaşamadım tarzinda bir hata aliyorsun.sonucular kapanmis olabilir veya bakima girmis olabilir. Ben bi kac gun icinde sana donus yapicam.bide ben baglanmaya calisim. (Eger serverlarda bir sorun yoksa çözümünu kesin buluruz

    • dostum ofw ustüne direk cfw kuramazsın, cfw kurabilmen için ps3 e3 flash ile versiyon düşürme işlemi yapman daha sonra cfw kurman gerekiyor.Bu işlemi biz yapıyoruz.

  8. sarıyerli kardeşim bende CODBO2 maplerinde dediğin her şeyi harfi harfine yaptım ama ilk kurduğumda sadece multi nuketown oldu sonrakilerde hiç biri olmadı sadece zombi nuketown'ı denediğimde de oyuna giriyorum dünyanın üstünde new yazıyor ama yeni harita yok.Rogero 4.30 kullanıyorum sistem saat ayarlarını falan her şeyi tamam reactpsn olayınıda düzgün yapıyorum ama olmuyor acaba bir yol gösterebilir misin ?

  9. ikisinde de denedim ama olmadı.Ben mafia 2'nin de dlcsini kurdum onda rap dosyası reactpsn ile yapınca bide yanına .rif olarak geldi ama bu map dlclerinin hiç birinde .rif olmuyor galiba sorun bu (ayrıca versiyon 4.31 miş)

  10. sarıyerli kardeşim acaba bu black ops 2 god mode'unu 1.9 versiyonuna uygulayabilir misin ? ayrıca 1.09 a uyarlayınca acaba dlcler üzerinde de çalışır mı mode ?

  11. evet elimdeki ps3 orjinal fakat psn store demoyu 2gün önce çekti yayından. şu an için demo psn de yok burdan indirmeyi denediğimde yetersız alan dedi bende 800mb boş alan vardı herhalde ondan indirmedi .Ama bugün hallederim o konuyu .peki indirme işlemi yaptıkdan sonra o dosyayı nereye ve ne şekilde kurmam gerekicek acaba .yada şöyle sorıyım bu dosya benim orjnl kasada çalışırmı ?

  12. merhaba,
    kırılmış 4.46 cfv ps3 üm var pes 2013 ü online oynamak istersem sony e kayıt olmam gerektiğini söylüyor kayıt olsam hangi sorunlarla karşılaşırım makinem kapanırmı yada ban olayı falan ?

    • bir sorun olmaz ama ban yeme riskin var. dikkatlı olman lazım nelere dikkat etcem diyorsan örneğin. psn bağlantın varken multimana giriş yapma call of duty black ops oyununu sakin online oynama vs bunun gibi adımlara dikkat etmelisin

  13. Merhaba;
    Ben bf3 indirdim. Multi oynamak istiyorum. Multiplayer'a tıkladığımda Online Check Pass Failed Hatası Veriyor ne yapmalıyım ?

  14. s.a sarıyerli kardeşim ben ps3 de sizin regore 4,46 cfv kullanıyorum ama bazı oyunlarda siyak ekran alıyorum siyah ekran almamak için ne yapmam lazım örn: payday 2 prens of persia gibi oyunlarda yardımcı olursan sevinirim

    • oyunların. orjinal eboot dosyalarını bul, bide sende biliyorsunki bazı oyunlar cd ile çalışıyor. Cdle'de çalıştırmayı dene

    • dosyayı rardan çıkarın ve ardından harici hdd game adında bir klasör açın bu klasörün içine rardan çıkan oyunu kopyalayın, ve ps3 hdd bağlayın ardından multimana giriş yaparak oyuna ulaşabilirsiniz. son olarak oyunun üzerine gelerek kare tuşuna basın ve kopyalama ismini başlatın

  15. slm hocam kolay gelsin.ben ps3 cafe işletiyorum.cafem de oyuncu ayarları ile ve transfer yaparak takımdaki oyuncuların yerlerını değiştiriyorlar bunları sıfırlamak için ps3 kapattığım da yada kendimiz ayarları baştaki hale getirmek için ne yapmalıyım.ikinci sorunum ise pes 2013 de güncel kadroları oluşturmak istiyorum nasıl yükleyebilirim acil yardımcı olursanız sevinirim.

    • Anasayfada yer alan pes 2013 Mega savedata v4 konusunu inceyerek kurulum yapabilirsiniz. Ayarları korumak için yapacaklarinizi, yama kurulumundan sonra anlatabilirim

  16. mrb birtane ps3 makine buldum 1B versionlu 500 tl bu makine'yi satan kişi kıramassın diyor cobra yöntemivar 300 tl gibi bir rakam sizce değermi

    • Biraz daha beklemeni tavsiye ederim bu ayin sonunda ps4 ler satışa sunuluyor. Ps3 kirilmiyan versiyonlari için önemli gelişmelerin olmasını bekliyoruz… yada da stabilite bir bir yontemin çıkmasını

    • Evet aslında bende sizin gibi düşünüyordum yani bekleme konusunda ayrıca siteyide yeni buldum harika bir site yapmışsınız teşekkürler iyi çalışmalar.

  17. hocam merhaba.sizin yayınladığınız pes 2013 2.1.1 transfer güncellemesini
    kırık olmayan ps3 e yüklemek istedim ilginç bir şey oldu.siz denediniz mi
    bilmiyorum.neyse kırık olmayan ps3 e sizin yamanızı kopyaladım ps3 ü kapatıp açtım ki ne göreyim.super lig ptt lig yüklenmiş.bir eksik var logoları yok.logoları olsa super bir şey olurdu.şimdi sizden ricam logolarıda yüklemek mümkün mü.mümkünse nasıl.lütfen yardıncı olun .şimdiden çok teşekkler bağcılarda ufak bir playstation salonu işletiyorum.hamit akın 05335463900.tekrar teşekkürler.

  18. slm benim 2 sorum olacak 1 ps3 slip 500 gb kizakli aldim kirdirabilirmiyiz kirarsaniz kacA kaca kirarsiniz ???? 2 super lig yamasi yapamadim cunku
    Datapack 6.0 Destekli Mega sevedata 1.4 Hemde üç Lig bir arada viedo da sevdata kloser acin diyorsunuz internet yamalari indiriniz diyorsun ama o yamalri nerden indireceyiz yapmadim yardim lazim da detayli lutfen

  19. S.a kolay gelsin Pes 2013 data pack 6.00 yüklüyorum oyuna girdiğim zaman data pack 3.00 gösteriyor her şeyi denedim olmadı yardım edermisiniz ?

  20. öncelikle selam kardeş benım ps3 sadece orjinal oyun açıyor 1 oyun 180 200 ytl benım gibi orta halli insanlar için çok para anlıcan demem o ki ben bu ps3 şifrey nasıl kırdırırıp korsan oyun alıp rahatla keyifle oynaya bılırım ?????????

    oturdugum lüleburgazda her yere sordum şifre burda kırılmaz stanbul felen dıyorlar bende guvenemedım yanı yardımlarını beklıyorum

    iyi gunler

  21. hocam bende ps3 de pes 2013 varda türkce spiker ve güncell yama indirmek istiyorum. Makinam PS3 500 GB Slim 4.50 CFW Rogero kırılmiş makina. Ban yemeden nasil güncelerim veya dosyalari nasil indirrim.Cafe işletiğim için kesin kurmam lazım ama pek bilgiye sahip değilim hocam yardımcı olursaniz çok tşk ederimm… Hayırlı günler cevabinizi bekliyorum

  22. Ya arkadaşlar ben de ps3 var kırık sürüm 4.50 CFW ben şimdi reactpsn falan filan bunlar nasıl kurulur bakın sitedeki sanırım pes 2014 için ben uncharted 3 gta v için istiyorum bunları nasıl online oynıcam şimdi bağlansam oyunları falan filan çeker oyuzden acıl cevapp.

    • sistem versiyonunun o zamanki en güncel cfw yapman lazım şuanki 4.53 cfw bunun kurulumunu yaptıktan sonra ps3 net bağlantısı vererek psn store üye olmalısın, daha sonra eğer oynamak istediğin oyunlar pas cod istemiyorsa reactpsn ihtiyaç duymadan online oynayabilirsin.Yanlız şu adımlara dikkat et ps3 açınca psn hesabını aktif etme önce multimandan oyunun sec sonra oyuna giriş yap daha sonra psn hesabini oyunun içinden aktf ederek online devam et.Aksi takdirde çabuk banlanırsın…

  23. Merhaba dostum öncelikle teşekkür ederim..

    PS3 YAMA KURMA DATAPACK VE SAVEDATA KURUL… belirttiğin herşeyi yaptım kendini güncellemedi ve gösteri maçında takılıp kalıyor hiç bir tuş hareket etmiyoır neden olabilir? yardımcı olur musun

  24. Ben flash'ı fat32 yaptım fakat game kısmından o gösterdiğiniz yere giriyorum, usb'yi buluyorum. İçine girince there's no saved data diyor. İçindeki dosyaları görmüyor

  25. slm ps3 orcinal oynatıyorum bi kaç gündür direk olarak oyundayken elektirik kesiyo kapanıyo bi yardımcı olursanız sevinirim ve diyer sıkıntım makinalarımı gücellemek ve yeni tüm yamaları yükletmek istiyorum iletişime geçsem yardımcı olurmusunuz ist dayım şimdiden teşekkürler kolay gelsin

  26. iyi geceler benim bi kaç sorum olacak size..

    1-Makineyi yılbaşında hepsiburada.com dan aldım makineyi kırdırsam acaba garanti dışı kalırmı

    2-Oyunlara yama felan yükleme illa kırdırmak mı lazım orjinal haliyle yüklenezmi

    3-Birde ben mortal kombat 9 oyununu Türkçeye çevirmek istiyorum bi kaç yapmış die gördüm yama yı indir ama bunu nasıl kurucam..

    Cevabınızı bekliyorum saygılar..

    • Bir çok oyunda yama kurabılmen için sistem dosyalarına erişim sağlaman gerekir, Diğer bir yandan sınırsız oyun oynama zevki ve online oynayabilme imkanı vs. kırdırman daha doğru olur. Sitemizden versiyon düşürme kısmına bakabilirsiniz

  27. slm assassin's creed black flag oynarken ekranda 1.03 sürüm güncellemesi geldi.ben sürümü indirmedim ve devamlı karşıma çıkıyor.ne yapmam gerekıyor indireyim mi indirmeyeyimmi.birde ps3ümde multiman 4.53 yüklü.cevap veriseniz sevinirim .teşekkürler

  28. slm assassin's creed black flag oynarken ekranda 1.03 sürüm güncellemesi geldi.ben sürümü indirmedim ve devamlı karşıma çıkıyor.ne yapmam gerekıyor indireyim mi indirmeyeyimmi.birde ps3ümde multiman 4.53 yüklü.cevap veriseniz sevinirim .teşekkürler

  29. PES 2014 ONLİNE PAS COD İLE İLGLİ SORUM OLCAKTI ???

    SORUM ŞU KARDEŞİM : sayfada Pes 2014 online pas kod hile rardan indirdiğiniz pkg uzantılı dosyayı install package files kurulumunu yapınız.

    —İşlem bittiğinde ps3 veri tabanını yeniden oluşturmanız gerekiyor.. demişsiniz..

    ps3 veri tabanını yeniden oluşturmanız gerekiyor derken tam olarak ne yapacaz kardeşim

  30. Sa. kardeşim bir sorum olaacaktı bu pes 2013 onlıne hakkında bnm pes dlc 6.0 reactpsn güncelmı yoksa 2.27 yi yapsam olurmu aciil cevp verirsen sevinirm sarıyerli o dedıklerını bu versıonda yapsam olurmu cfw 4.46 bnm ps kırık . Dostum cevap verirsen sevinirim

  31. Bana lütfen yardım edermisiniz?
    PS3'ümde yer kalmadı bende oynamadığım oyunarı silcektim multimanda oyunun üstüne gelip kareye basıp oyunu sil yazısının üstüne gelemiyorum (koyu bir renkte diğer yazılar gibi beyaz parlak değil) bende select+start yaptım GAMES e girdim ve oraya yüklediğim oyunun bitanesinin üstüne geldim yuvarlak'a bastım ama ordada sil diye bişey yoktu….
    Lütfen yardın edin!!!!
    NOT:PS3 KIRIK.

  32. (4.53 MCFW 1.0 Çıktı %100 Türkçe CFW %100 PSN + Online) güncellemesinde %100 PSN+Online demişsiniz benim burda anlamadığım şey kırık ps3 lerde internete bağlanınca ban falan yemiyomu yoksa bu güncellemede internete bağlanınca orjinal kırılmamış gibi falan mı gösteriyo şimdi internet kablosunu bağlayıp oynayım dicem ama eğer birşey olursa yine kırdırmak için 150-200 lira gidiyo ve birde sadece orjinal cd li oyunlarda mı online oynayabiliyoruz yoksa internetten indirdiğimiz oyunlarla da oynayabiliyormuyuz ???

  33. Bu multımanın ve 4.53 versiyonu felan güncelledimde pes 2013 u actıgmda sadece cdsını taktıgım oyunun simgesi gözüküyo . yani 2 . cd resmi gözükmüyor oyuna gıremyırm acill yardım edermsn

  34. KARDEŞİM ben ilk önce veri tabanını oluşturdum… bu veri tabanını oluşturduktan sonra

    PES 2014 ONLİNE PAS COD' u yüklersem fark eder mi? yani benim dikkatimden kaçtı siz

    PES 2014 ONLİNE PAS COD' u yükledikten sonra veri tabanını oluşturun diye yazmışsınız bnde o yüzden sordum kardeşim …

  35. pes 13 yükledim senden de yamaları dataları aldım vs. ama oyunu indirdiğim yerde oyunun dili fransızca almanca vs. ben bunu türkce yapmak istiyorum ayarlarda mevcut deil bunu nerden bulabilirim ve nasıl hallederim bana yardım edebilirmisin..

  36. Bana lütfen yardım edermisiniz?
    PS3'ümde yer kalmadı bende oynamadığım oyunarı silcektim multimanda oyunun üstüne gelip kareye basıp oyunu sil yazısının üstüne gelemiyorum (koyu bir renkte diğer yazılar gibi beyaz parlak değil) bende select+start yaptım GAMES e girdim ve oraya yüklediğim oyunun bitanesinin üstüne geldim yuvarlak'a bastım ama ordada sil diye bişey yoktu….
    Lütfen yardın edin!!!!
    NOT:PS3 KIRIK.

    • multimanın en güncel sürümünü kurman bu sorunu çözer, web sayfamızda ps3 versiyon güncellemesi konusundan multiman 4.53 indirerek kurulumunu yap.

    • kurdum zaten şu an en güncel sürümünde.Ben birde şunu söyleyim ben PS3 ü ilk aldığımda yanlışlıkla bir oyun sildim ve Ps3 e oyun yüklettiğim yere gittim yanlışlıkla sildiğimi söledim adam bedavaya yükledi bu seferlik ve ondan sonra bişey yaptı bidaha yanlışlıkla silmeyim diye ondan sonra sil tuşuna gelmiyor işte…

  37. mrb arkdaşlar sizlere bi sorum olcak ; ben bi süredir pes 2013 online oynuyorum … oyun oynarken 3-0 öndeyim birden bağlantı kopuyor ve oyundan puan alamıyorum.. internetten konuyu araştırayım dedim meğerse oyun içinde hile yapıldığı için ben puan alamıyorum…yaaw nasıl kişilksiz insanlar var anlamadım .böyle nasıl zevk alıyorlar ..bnm bunlara nasıl bir önlem almam lazım .. bi yöntem var hile yapanları engellyorum ama engellemekle bitmiyor …

    • kardeş pes 2013 onlıne oynamak için neler gerekli reactspn nın versionu kaç olmalı 4.53 e mi çeviriym bu konu hakkında bilgin varsa yardımcı olurmusn ? kırık kasa

  38. 4.53 için onlıne nasıl oynayabiliriz reactpsn versionu kaç ile destekler kırık kasa benim ps3 yardımcı olursanız sevinirim

  39. MULTİMAN 4.53 'YÜKLE REACTPSN 2.27'Yİ KUR KARDEŞ… BNDE BUNLAR YÜKLÜ VE BU SİTEDEN HEPSİNİ BULABİLİRSİN ..BNDE BURDAN YÜKLEDİM… VİDEO'LU ANLATIMI İYİ DİNLERSEN HEPSİNİ KOLAYCA YAPARSIN… BUNLARI YÜKLEDİKTEN SONRA PLAYSTATİON NETWORKTEN PSN HESABI AL KENDİNE ONDAN SONRA OYNAYABİLİRSİN.

  40. Yardım edermisiniz multimanı sildim ama yüklemek için hiç bir yerde bulamadım bu sitedede hep update var yardım edin lütfen multimanı yüklüyeceğim bir site falan bilen varsa söylesin

  41. (PES 2014 ONLİNE PASS CODE HİLESİ)ya ben bunu yaptım ama oyuna girerken başlatma işlemi sırasaında bir hata oluştu dedi ve altında da parantez içinde 80 ile başlayan bir numara vardı noldu ya kötü bişeymi oldu eğer kötü bişeyse babam çok pis kızar nolur yarın akşama kadar cevap verin babam görmeden yapayım şunu ya nolur 🙁 🙁

    • o hileler artık çalışmıyor,senin İnternet bağlantı hızın kaç. ve genelde oyundan bu şekilde çıkış yapan kişiler hangi takımla oynuyor.

    • oyuna giremiyom ki çıkış yapayım internet hızımda full çekiyor ama pes2013 de benim internet yüzünden oyun kasıyor ve bazenlere atıyor ama bazenlerede hıp hızlı çalışıyor 🙁

  42. pess 2013 onlıne oynayamıyorum.multiman sürümüm 04.53.04 firmware 4.50.oyuna girip sıralama maçlarına girdiğimde ayrlardan güncelleme yapınız diyor.ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Şimdeden teşekkürler.

  43. SaRiYerlİ KARDEŞİM,, ben multiman 4.53 cfw kullanıyorum… bi süredir online oyun oynuyordum.. bugün tekrar online oynamak istedim..

    ps3 ekranında sistem ayarlarına girin güncelleştirin yazısı çıktı… şimdi ben ne yapmalıyım kardeşim yardım edersen çok sevinirm.

    • Sony 4.55 ofw çıkardı. Kısa bir süre için cfw kullanıcıları online'den uzak durmalı.Cıkan uyarıyı takip ederek kurulum yapma. aksi taktirde cihaz ofw olur. spoofer yada 4.55 cfw'nin çıkmasını bekle… 4.55 cfw çok ykın zamnda sitemizde yayınlancak.

  44. Yardım edermisiniz multimanı sildim ama yüklemek için hiç bir yerde bulamadım bu sitedede hep update var yardım edin lütfen multimanı yüklüyeceğim bir site falan bilen varsa söylesin

  45. Kolay gelsin usta,
    Sry v4.0 ne zamana çıkacak? Bir kaç arkadaş Klasik Trabzonspor'u dört gözle bekliyoruz.

  46. Merhaba Arkadaşlar PS3 PES 2013 Yükledim Fakat Yabancı Dil Berbat Bir Halde Oyunu Güncellemek + Türkçe Spiker + Türkçe Yama + Lig Eklemek İstiyorum Yardımcı Olurmusunuz Cihazım Habib 4.66 CFW

  47. özgün sryv4 sürekli donuyor Galatasaray-beşiktaşı şeçtiğimde oyuna girdiği anda donuyor aynı şekilde sivasspor ve bir çok oyuncunun yüzü fake mesela olcan dazlak olmuş hucinston beyaz olmuş m.city kalecisi hart ın kafasının yarısı yok oyun v3 e göre çok yavaşlamış bunları düzeltinki emeğinize saygı duyalım.

  48. Merhaba bizim playstation cafemiz var oyuncular eski ve güçleri karışmış ben flash tan bütün playstationlara yeni ve orjinal gücünde olan oyuncuları nasıl atacam. atmayı biliyorum fakat o oyuncuların dosyalarını bilmiyorum. Bir playstationa gittim playstation başı her oyuncular için 25 tl istedi tamam diyip çıktım. müşterilerimzde azaldı zaten oyuncular için … yardımcı olursanız sevinirim çok teşekkür ederim. Kolay Gelsin

  49. S.a arkadaslar kolay gelsin cafemde krık pes3 lerim var bunlarda transfer ve oyuncu gücleri ile oynanmıs bunları geri yükleme imkanım varmı yardımlarınız için şimdiden cok tşkler.. iyi günler

  50. Kolay gelsin. Benim sıkıntım PAL BLES01708 sürüm pes 2013 bulamıyorum. İki gündür alt üst ettim interneti ama bulamadım. Desteğinizi bekliyorum

    • Merhaba,

      Elinizdeki oyunun bles bölge kodunu kopyalayarak yifan.lu web sitesinde aratın çıkan güncelleme dosyasını indirin ve usb flash belleğin ana dizinine atarak install page filesten kurun

  51. ACİL YARDIM..!! Yeni ps3 süper slim konsol aldım ve heyecanla ilk oyunum olan far cry3 aldım cd yi takıp oyunu açmak istediğimde "ethernet kablosu bağlı değil, ağ ayarlarını kontrol ediniz" diyor ve oyunu açmıyor. Evde internetim yok ve ps3 te internet olmadan oyun oynayamayacak mıyım ben ? Boşuna mı almış oldum?? ARKADAŞLAR ACİL YARDIM EDEBİLİR MİSİNİZ? Bütün moralim çöktü bu yüzden ?

    • Ps3 sisteminize sistem ayarlarına gelerek biçimlendirme kısmından format atınız. Ardından tekrar deneyiniz. Almış olduğunuz oyunda online oynamak istemiyorsanız internete ihtiyacınız yok hikaye modunu rahatlıkla oynayabilirsinizç

  52. ps3 var arkdaslar bende gta 5 var onlıne oynamak ıstıyorum fakat guncelleme yaparken 80710092 dıye hata verıyor ne yapmam gerekıyor dns ayarını denerdm olmadı

  53. merhabalar;
    bende ps3 slim kasa 500gb mevcut ve versiyonu 4.7, cd den pes2013 oynuyorum fakat transferlerin hepsi eski . transferleri güncel haline nasıl getirebilirim yardımcı olabilirmisiniz.

  54. merhabalar;
    bende ps3 500gb slim kasa mevcut. Cd den pes2013 oynuyorum fakat transferlerin hepsi eski transferleri güncel yapmak istiyorum bu mümkünmüdür. nasıl yapabilirim!
    ps3 güncel son versiyon yüklü 4.7
    yardımcı olabilirmisiniz.

  55. Ps3 slim var 12gb harddisk aldım 1 Tr içine FAT32 yükledim ps takıyorumgozukuyor ama gta 5 e girince psde yer yok ana menüye aktariliyorsunuz diyor bunu nasıl çözebilirim ayarlardan sistem aylarında sistem bilgileri var orda kullanılan sistem depolama alanı flash hafıza diyor uno mu değiştirmem lazim denedim ama o da olmadı lütfen yardım edermisiniz

    • Süper Slim Ps3'ünüze taktığınız hdd'yi konsol görmemiş otomatik olarak hdd takılma işleminden sonra cihaz yazılım yüklemesi yaparak sistemi formatlaması gerekir hdd iyi oturtun

  56. benim ps3 de yama sorunu var geçen sene pes 2012 de yama yaptım ve oldu çalıştı ama bu sene pes 2013 de yama yapmayı denedim veriler eski sürümden geliyor uyarısı alıyorum yeni içerikler indirin diyor ne yapmam lazım

  57. merhaba Akçura,
    Ps3 Süper Slimlerimiz ne zaman yazılımla kırılacak?
    Ürünler çıkalı 4 yıl oldu halen bir yazılım geliştirilmedimi? Çalışmalar ne seviyede?
    Elimizdeki 3000-4000 serilerini 300-350.-TL ye dahi satamıyoruz.. 🙂
    ODE sistemsiz bu içindeki HDD leride Slim Kasalardaki gibi kullanacağımız yazılım bekliyoruz.. Bilgi verebilirmisiniz?

    • Evet yapabilirsiniz. Ofw En son sürümüne karşılık cfw sürümlü yazılım ve mutimanı kurarak bu mümkün ancak ban yeme riskiniz var ve işlem riskli bir işlem.

  58. ustam bende bişey sorsam.. Benim ps3 bir iki oyunu açmıyor oyuna giriyor fakat tam giriş ekranında sağ alt köşede oyunun çarkı dönüyor ve takılı kalıyor bu sorun ne ile alakalı olabilir ?

  59. PS3 GÜNCELLENİRKEN KAPANDI ŞİMDİ 1.KOL ÇALIŞMIYOR NEDEN OLABİLİR ALLAH RIZASI İÇİN SÖYLER MİSİNİZ KİMSE BİLMİYOR ?

  60. Iyi günler kolay gelsin. Pes 2013 oyunum ingilizce datapacksiz , datapacksiz paketi yukleyince guncellemer gecerli olur mu yani ingilizce oyuna uygulanabilir mi bu paket

  61. Selamun aleykum kardeşim. Ben daha bir hafta önce ps3 satın aldım. İki joystickle birlikte gönderdiler. Sorunum şu; ben bu kollarla oyun oynarken (kablosuz) bi anda oyun duruyor yada takılıyor. Kol hiç bir şekilde çalışmıyor. Yani bir senkron sorunu var. Bi anda oyun duruyor. Önerilerde görüp kollara reset attım ama yine bişi olmadı. Allah aşkına ne yapmam gerektiğini biri söylesin. Kaç gündür deliriyorum.

    • ps3 kollarınızda usb port değişimi yapılması gerekiyor eğer kollarınız orjinal board yada parmak board ise tamir işlemi mümkünüdr. bize 545 735 287 97 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

  62. merhaba. ps3 cafe işletiyorum. yanlıs oyun yükleme,sistem ve versiyon güncelleme işlerini hep ücret karsılıgı yapıyorum. artık kendım yapmak ıstıyorum. yardım edebilirmisiniz

  63. Bende kırık 4.76 cfw ps3 var. Ben orijinal cd pes 2016 alıcam. Ama myclub oynamayi dusunuyorum .acaba oynasam ban yeme ihtimalim olurmu. Yada ban yeme riskini azaltmak için birsey yapmak gerekirmi. Son olarak orijinal alsamda ban yeme riski varsa. içine 5tllik pes 16 attirsam aynı şey olacağından daha kârlı olur galiba. Sizce nasıl yapayım.

    • ban yeme riskiniz var o kadar seviye ilerleyip ban yerseniz hiçte iyi olmaz,orjinal ps3 almanız daha iyi olur, yada multimanı silerek cd takıp oynatın daha az olur banlanma riskiniz.

  64. Merhabalar yeni ps3 almak istiyorum kırık olarak. Önerdiginiz bir model var mı aca. 1 kisiyle anlastık 15 20 oyun yüklü oldygunu belirtti ve 600 tl ye bıraktı

    • iyi fiyat cihaz slim model mi fat model mi tamir görmüş mü görmemiş mi garantisi var mı bu gibi soruları sorun ve emin olarak alım yapın.

  65. usta hayırlı işler kırık makine nete bağlanıp versiyon güncellemesi yapılmış 4.76 olmuş dolayısı ile kırıklıktan cd hale dönmüş ne yapmamız gerek şimdi. mail adresimi yazıyorum bana ayrıntılı bilgi verirseniz çok sevinirim. iki adet böyl makne var. kosegungor61@gmail.com

  66. selamın aleykum abı elımde super slım 500gb makına var kırık degıl pes 2013 yamalarını nasıl yukleyebılırım bı yardımcı olsan

  67. Merhaba benim ps3 kırık internete gidiyorum fakat kaydolup mağazaya girmek istiyorum bunun için güncelleme istiyor guncellersem bu sıkıntı ölümü oyunlar falan silinirmi tesekkurler

    • en güncel cfw ve multimanı kurun daha sonra bu sorun düzelecektir. internet üzerinden ps3 güncellemesini indirmeyin konsolunuz orjinale dönüşür ve oyunlarınızı oynayamazsınız. Tekrar versiyon düşürme işlemi yapılması gerekir.

  68. kardeşim öncelikle mehraba bura hala güncelmi cevap veriyormusun bilmiyorum ama ben yinede soracağım. benim ps3 slim kasa bir makinam var cech-2004a serisi bi makine bu makinem kırıktı benim zaten fifa dır pestir bunları botlarla oynamaktan sıkıldım online oyniyim dedim 3,55 sürümde multimanlı kırık makinayı online oynamak için internete bağlayınca yanlışlıkla güncelleme yaptım ve makina sürümü 3,55 den 4,75 di sanırım 4,76 da olabilir o sürüme çıktı ve otomatikmen multimanda gitti ve artık oyun oynayamıyorum ben bu makinayı nasıl eski haline getirebilirim kendim halledebilirmiyim halledemezsem ne yapılması lazım ve siz yapıyorsanız fiyatı ne olur bilgilendirirseniz sevinirim.

    • merhaba,

      ps3 versiyon düşürme işlemi yapmamız gerekiyor. İşlem tarafımızca yapılmaktadır. Bir saat içerisinde eski sisteminiz geri getirebiliriz.

  69. ps3 üm kırıktı hdd degstrdım kırık yazlımı atamıyorum . smdı üzerinde 4.78 orjinal attım. downgrade yapamıyorum veri bozuk (8002f2c5) hatası alıyorum . yardm acil

  70. Selamun Aleykum benım SLİM kasa CECH 25XXA modelı var orjınal hıc kırılmamıs suankı versıyon 4.76 benım buna jailbreak atma sansım varmı ?

  71. slm hocam kolay gelsin guitar hero da türkçe şarkı çalma şansımız var mı? kırık multimanlı makinam da cd ile yabancı şarkılar oynatabiliyorum türkçe şarkılar var mı?

  72. Slam bende ps3 süper silim var il aldıhımda gta5 açılıyordu format açtıktan sonra gta5 i açtığımda yüklenirken 75,65 vb takılıyo bi yardım

  73. Selam pes2013 e dlc6 kurdum ve önce menüdeyken oyun kitlendi sonrasındada ep siyah ekran aldım.Orjinal dosyayıda silmiş bulundum ve internette hiçbir şekilde bulamıyorum,rica etsem ya çözüm yada bana orjinal fix yollayabilirmisiniz

  74. selma ps3 pes16 yamalarını kurdum BLES02187/ BLES02187_DATAPACK BLES Kodlarıda yama ile aynı fakat ekranda oyuna girmeden kilitlenme oluyor ps3 kilitleniyor yukleme ekranında sebeb ne olabilir ?

    • Merhaba,

      Oyunu seçtik'ten sonra xmb ekranında açarken siyah ekranda kalma sorunun'dan bahsediyorsanız. Bu genel bir sorundur. Çıkış yaparak oyunu tekrara açmayı deneyin sorun düzelecektir.

  75. Merhaba arkadaşlar ben Mehmet ;

    http://www.hepsiburada.com/sony-playstation-3-superslim-500-gb-oyun-konsolu-p-GAMEPBYTPS3-S

    Sony Playstation 3 Superslim 500 GB Oyun Konsolu
    894,72 TL

    Bu fiyatta bir ps3 alacağım. Korsan oyun oynayacağım kesin. PS3 hakkında fazla bir bilgim yok bu yüzden buraya yazıyorum. Öncelikle aldıktan sonra ne yapacağım nasıl oyunları yükleyebilirim. CD veya Hard disk almama gerek yok sanırım çünkü cihazın kendi 500 gb hafızası yeter sanıyorum. yoksa 12 gb lık olanıda vardı hiç harici hard diskle uğraşmıyayım dedim. Şimdi oyun yüklemek istiyorum. Ama ne yapmam gerekiyor. Jailbreak felan diyorlar anlamıyorum. Hiç Telefondaki Root lama gibi bişey mi onu da bilmiyorum. Adım adım ne yapmam gerekiyorsa varsa bir link o linkden veya sizin tarafınızdan bir cevap olabilir.Konu hakkında en kısa sürede yardımlarınızı bekliyorum. 😕 😕 😕

    Teşekkür ederim. İyi günler.

  76. Arkadaslar yardımmm benım ps 3 um kırık buna nasıl yama yaparım gta 5 e araba yamaları ındırdım ama yapamadım tablete ındırdım yamalatı nasıl yuklıcem bıde nasıl kayıt olunuyo bu sıtenın adı ne